کپسول سقز خام

109,000 تومان

24 عدد در انبار

2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!



تحویل اکسپرس

با تیپاکس

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضوری درب منزل

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصل بودن اجناس

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

درمان زخم معده و زخم اثنی عشر

ضد التهاب و ضد عفونت معده (هلیکوباکتر)

ضد نفخ و ورم معده

ضد یبوست

ضد ترش کردن معده

کمک به هضم غذا

در دنیای امروزی که اهمیت سلامتی و زندگی بهبودیافته بیش از همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد، تلاش برای پیدا کردن راه‌حل‌های طبیعی ماندد: گیاهان دارویی و موثر برای بهبود کیفیت زندگی و بهبود سلامتی انسان‌ها بی‌وقفه ادامه دارد. یکی از محصولاتی که به عنوان یک راه حل طبیعی برای حفظ سلامتی و بهبود وضعیت عمومی بدن مورد توجه قرار گرفته است، کپسول سقز خام است.

ترکیبات سقز خام:

۱. فیبر: سقز خام حاوی مقدار قابل توجهی فیبر محلول و غیرمحلول است که می‌تواند به بهبود عملکرد گوارش و کنترل قند خون کمک کند.

۲. پروتئین: سقز خام دارای مقدار قابل توجهی پروتئین است که می‌تواند به تأمین نیازهای پروتئینی بدن کمک کند و سبب حفظ و تقویت سلامت ماهیچه‌ها شود.

۳. اسیدهای چرب امگا3: این گیاه دانه‌ای حاوی مقادیر قابل توجهی اسیدهای چرب امگا-3 هست که برای حفظ سلامت قلب و عروق و بهبود عملکرد مغزی بسیار مفید است.

۴. کلسیم: سقز خام حاوی مقدار قابل توجهی کلسیم است که به حفظ سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها کمک می‌کند.

۵. آهن:حضور آهن در سقز خام می‌تواند به تأمین نیازهای آهن بدن و پیشگیری از کم‌خونی کمک کند.

۶. منگنز: منگنز یک ماده معدنی مهم است که در سقز خام به میزان قابل توجهی وجود دارد و برای فعالیت‌های متعددی از جمله تولید انرژی و تعادل هورمون‌ها مورد نیاز است.

۷. فسفر: این ماده معدنی در سقز خام به میزان قابل توجهی وجود دارد که برای حفظ سلامت استخوان‌ها، سلامت دندان‌ها و فعالیت عضلات مهم است.

۸. آنتی اکسیدان‌ها: سقز خام حاوی مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان‌ها مانند فلاوونوئیدها و فنل‌ها است که می‌تواند به جلوگیری از آسیب‌های اکسیداتیو و پیشگیری از بروز بیماری‌های مزمن کمک کند.

خواص سقز خام:

درمان زخم معده: سقز خام به عنوان یک راهکار طبیعی برای درمان زخم معده مورد توجه قرار می‌گیرد. خواص ضد التهابی و آرامبخشی این محصول می‌تواند به تسکین درد و التهابات زخم معده کمک کند و در فرآیند بهبودی تاثیرگذار باشد.

کنترل اسید معده: استفاده منظم از سقز خام می‌تواند به تنظیم سطح اسیدیته معده کمک کند و علائم اضطراب معده را کاهش دهد. این محصول می‌تواند به عنوان یک روش طبیعی و مؤثر برای مقابله با مشکلات مرتبط با اضطراب معده مورد استفاده قرار گیرد.

درمان زخم اثنی عشر: خواص ضد التهابی و آرامبخشی سقز خام می‌تواند در درمان زخم اثنی عشر مؤثر باشد. مصرف منظم این محصول می‌تواند به تسکین درد و التهابات زخم اثنی عشر کمک کند و در فرآیند بهبودی تاثیرگذار باشد.

بوی بد دهان: سقز خام می‌تواند به عنوان یک روش طبیعی برای کاهش بوی بد دهان مورد استفاده قرار گیرد. خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده این محصول می‌تواند باعث تازه شدن تنفس شود و بوی بد دهان را کاهش دهد.

نفخ و ورم معده: مصرف منظم سقز خام می‌تواند به تسکین نفخ و ورم معده کمک کند. خواص ضد التهابی و آرامبخشی این محصول می‌تواند در کاهش التهابات و درد معده مؤثر باشد و به تسکین نفخ و ورم کمک کند.

یبوست: سقز خام می‌تواند به عنوان یک راهکار طبیعی برای درمان یبوست مورد استفاده قرار گیرد. خواص مسهل کننده و ضد التهابی این محصول می‌تواند به تسکین درد و مشکلات مرتبط با یبوست کمک کند و فرآیند گوارش را بهبود بخشد.

ضد التهاب و ضد عفونی: خام این محصول دارای خواص ضد التهابی و ضد عفونی است که می‌تواند در درمان التهاب‌های مختلف در بدن مؤثر باشد، از جمله التهاب‌های مفصلی، التهاب‌های پوستی و التهاب‌های گوارشی.

تأثیرات مثبت بر سیستم گوارشی: سقز خام به عنوان یک منبع غنی از فیبرهای مواد غذایی و پکتین می‌باشد که می‌تواند در بهبود عملکرد سیستم گوارشی و تسهیل هضم غذاها کمک کند. همچنین، مصرف منظم این محصول می‌تواند به پیشگیری از مشکلات معده و روده و همچنین کاهش وزن کمک کند.

حفظ وزن بهینه: فیبر موجود در سقز خام می‌تواند اشتهای فرد را کاهش داده و به حفظ وزن بهینه کمک کند.

بهبود سلامت معنوی: سقز خام حاوی موادی است که می‌تواند بهبود وضعیت روحی و معنوی فرد را تحت تأثیر قرار دهد و احساس رضایت و آرامش را افزایش دهد.

روش مصرف:

صبح ناشتا و شب قبل از خواب یک عدد از کپسول سقزخام را با مقداری آب میل کنید.

منع مصرف:

خانم های باردار

کودکان زیر 10 سال

افت فشار خون

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول سقز خام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

109,000 تومان

24 عدد در انبار