روغن مار

187,000 تومان

7 عدد در انبار

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!



تحویل اکسپرس

با تیپاکس

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضوری درب منزل

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصل بودن اجناس

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ترکیبات

روغن مار دارای ترکیبات فوق‌العاده‌ای چون امگاه 9 و 3، ایزوکاپنتانوئیک اسید طبیعت و ویتامین e است که برای سلامت بدن و پوست و مو بسیار مفید است. طبع این روغن گرم و خشک است.

 خواص بی‌نظیر روغن‌مار

1-بالا بردن سیستم ایمنی بدن

وجود خاصیت آنتی اکسیدانی در این روغن منجر به تقویت سیتم ایمنی بدن می‌شود. که این امر منجر به محافظت بدن از بیماری‌های عفونی و باکتریایی می‌شود.

2- بهبود سلامت قلب

وجود ترکیب فوق‌العاده‌ای به نام ایزوکاپنتانوئیک اسید در این روغن ارتباط بسیار مستقیمی با کاهش فشار خون و افزایش گردش خون در ناحیه و موضع مورد ماساژ با استفاده از این روغن دارد.

در نتیجه استفاده از این نوع روغن باعث کاهش فشار خون و کاهش احتمال بروز سکته قلبی و مغزی خواهد شد.

3-کاهش درد

همان‌طور که اشاره کردیم استفاده از روغن مار به صورت موضعی اتفاق می‌افتد با ماساژ ناحیه درد می‌توانید درد را  به میزان زیادی کاهش دهید.

4-تسریع در بهبود زخم

این محصول دارای طبیعتی گرم است که این امر باعث می‌شود گرما به دیگر اندام‌ها منتقل شود و به تسریع زخم کمک کند.

5-بهبود سوخت و ساز بدن

یکی دیگر از خواص ماساژ روغن مار بالا بردن گردش خون است که این امر باعث بهبود سوخت و ساز بدن می‌گردد.

6-بر طرف کننده دردهای مزمن

این محصول به دلیل خاصیت ضدالتهابی که دارد برای رفع و رجوع دردهای مزمن به کار رفته می‌رود.

7-بهبود دردهای مفصلی

روغن‌مار به دلیل داشتن ایکوزاپنتانوئیک اسید، تأثیر زیادی در کاهش درد و خشکی مفاصل دارد. استعمال این روغن به تسکین درد سیاتیک، کمر درد، آرتروز و روماتوئید کمک زیادی خواهد کرد. لذا خرید روغن مار را در سبد خرید خود قرار دهید.

8-کمک به سلامت پوست

این روغن بهترین گزینه های مراقبتی پوست محسوب می‌شود ترکیباتی که در این روغن وجود دارد از جمله ویتامین e باعث  جوان‌سازی پوست و زیباتر شدن آن می‌گردد. خاصیت  ضد چروک، جوان کننده پوست ، روشن و سفید کننده و ویژگی آنتی‌باکتریال روغن‌مار تأثیر زیادی بر سلامتی پوست دارد.  این روغن با خاصیت رطوبت رسانی به پوست باعث شادابی پوست صورتمان شده و بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کند . با ماساژ روغن ماربه صورتمان به صورت دورانی باعث خون رسانی به تمامی قسمت های صورتمان می شود و سلول های مرده پوست را از بین می برد .

 

9- تقویت ریشه مو

از جمله مؤثرترین روغن‌ها برای افزایش مو و جلوگیری از ریزش مو استفاده از روغن مار است. این روغن به علت داشتن اسیدهای چرب مفید همانند امگا 3 و امگا 9 مو را تقویت می کند . از روغن مار می توانیم برای پرپشت تر شدن و جلوگیری از ریزش مو نیز نام برد . یکی از راز های زنان هندی و کره ای که موهای پر پشتی دارن استفاده از روغن مار می باشد .در واقع روغن مار به علت داشتن فولیکول باعث تغذیه موی سر شده و از ریزش مو جلو گیری کرده. از این روغن می توانید برای افزایش رشد موی مژه ، ابرو ، که کم پشت می باشند یا در  اقایان که قسمت هایی از موهای صورتشان به صورت سکه ای در امده است استفاده کنند . روغن مار باعث جلوگیری از شکننده موهای سر شده که یکی از دلایل شکنندگی مو خشکی مو  نیز می باشد .

10-برطرف کردن اضطراب و استرس در بیمارهای روانی

با استعمال مقداری از این روغن بر روی شقیقه‌ها، تعادل هورمون‌ها و حالت فکری، احساسی و روحی بهتری در بیمار ایجاد می‌شود.

عوارض مصرف روغن مار طبق تحقیقاتی که انجام شده است، در صورت استفاده ی درست از این روغن هیچ مشکل جانبی جسم انسان را تحدید نمیکند و عوارضی ندارد. در برخی از افراد به دلیل استفاده نادرست یا بیش از حد امکان دارد مشکلات زیر بوجود بیایند :

  • ایجاد حساسیت و آلرژی
  • مشکلات و ناراحتی‌‌های گوارش
  • گلو درد و تورم لب ها
  • التهابات پوستی
  • تنگی نفس

در صورت وجود این مشکلات سریعا استفاده ان را قطع کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن مار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

187,000 تومان

7 عدد در انبار